BeautIX

לשיחת ייעוץ חינמית!
072-3951029

קורס מניקור ג'ל פרימיום

קורס מניקור ג'ל פרימיום

5/5
סוגי בניית ציפורניים

מניקור ג'ל הופך יותר ויותר פופולרי בתעשיית היופי מכיוון שהוא מספק גימור חלק ומבריק שנמשך שבועות. זה שירות מבוקש מאוד בקרב נשים מבוגרות וצעירות כאחד בכל העולם וקומסטיקאיות שיודעות לתת את השירות הזה בצורה איכותית מתפרנסות יפה מאוד. בין אם את מתחילה בתעשיית היופי ובין אם את כבר קוסמטיקאית פעילה זמן מה ורוצה ללמוד את הטכניקות והטרנדים העדכניים ביותר במניקור ג'ל, "קורס מניקור ג'ל פרימיום" הוא המקום המושלם להתחיל בו.

שלבי העבודה במניקור ג'ל

בקורס מניקור ג'ל פרימיום התלמידות ילמדו על שלבי העבודה במניקור ג'ל החל מהשלב הראשון של הכנת הציפורניים ע"י ניקוי, עיצוב והברקה, דרך השלב השני של מריחת שכבת הבסיס ולבסוף שכבות הג'ל והטופ. שלבים אלו הם הבסיסיים לכל מניקור ג'ל והחומר שיועבר הן ברמה התיאורטית והן ברמה המעשית מבוסס על ניסיון של שנים ויתן לתלמידות את כל הידע והביטחון לביצוע שלבים אלו בעצמן.

האנטומיה של הציפורן

האנטומיה של הציפורן היא היבט מכריע בתהליך מניקור ג'ל, וחיוני להבין אותה כדי לספק את הטיפול הטוב ביותר. בקורס מניקור ג'ל זה תלמדו על חלקי הציפורן השונים ותפקידיהם. הבנה מעמיקה של האנטומיה של הציפורן עוזרת לך לזהות כל בעיה עם הציפורן ולספק טיפול מתאים.

טיפולי מניקור שונים

קורס מניקור ג'ל פרימיום מכסה לא רק את היסודות של מניקור ג'ל אלא גם טיפולי מניקור שונים אחרים כמו מניקור יבש, מניקור ספא, מניקור קלאסי, מניקור רוסי ועוד. טיפולים אלו דורשים טכניקות, כלים ומוצרים ספציפיים, והקורס יכסה את כולם בפירוט על מנת שהתלמידות שלנו יכירו את כולם היטב. תלמדי כיצד עובד כל טיפול, כמו גם את השלבים הדרושים כדי לספק גימור מקצועי.

מכשירי חיטוי

חיטוי הוא היבט חשוב בכל טיפול יופי, ובקורס זה תלמדו על מכשירי החיטוי השונים הקיימים בשוק וכיצד להשתמש בהם על מנת להבטיח טיפול בטוח והיגייני ללקוחותיכן. חיטוי הוא חיוני למניעת התפשטות של זיהומים ומחלות וחשוב להיות בעלת הידע והטכניקות המתאימות כדי להבטיח את בריאותם ובטיחותם של הלקוחות שלכן.

מניקור ג'ל, מכונת שיוף וקישוטי ציפורניים

בנוסף ליסודות של מניקור ג'ל, הקורס מקיף את השימוש במכונת שיוף המהווה כלי חיוני להענקת גימור חלק ומבריק לציפורניים. תלמדי כיצד להשתמש במכונה כדי להשיג את הגימור המושלם וליצור מראה מקצועי עבור הלקוחות שלך. גם קישוטי ציפורניים הם חלק חשוב בתהליך מניקור ג'ל, והקורס יעסוק בטכניקות שונות להוספת קישוטים צבעוניים ומעניינים לציפורניים שלך הלקוחות שלך. תלמדו כיצד ליצור עיצובים ייחודיים ומושכים את העין.

עבודה מעשית מלאה בליווי צמוד של מורה

אחד החלקים הטובים ביותר בקורס הוא העבודה המעשית המלאה על מודליסטית בליווי צמוד של המורה. ניסיון מעשי זה חשוב לפיתוח הכישורים שלך ובניית הביטחון שלך במתן מניקור ג'ל. תהיה לך הזדמנות לעבוד על לקוחות אמיתיים ולקבל משוב והכוונה ממדריכים מנוסים. ניסיון מעשי זה יעניק לך את הכישורים והידע הדרושים כדי להתחיל את הקריירה שלך כמניקוריסטית ג'ל בנקודה גבוהה יותר – כאחת שכבר התנסתה מעשית על ה"דבר האמיתי" כמו שאומרים.

עבודה עם מכונת השיוף

מכונת השיוף היא כלי חיוני למניקור ג'ל והיא ממלאת תפקיד מפתח במתן גימור חלק ומבריק לציפורניים. קורס מניקור ג'ל מכסה את היסודות של שימוש במכונת השיוף ומעניק ניסיון מעשי כדי להבטיח שהתלמידות מרגישות בנוח עם הכלי. תלמדו כיצד להתאים את מהירות המכונה, כיצד לבחור את ראש השיוף הנכון וכיצד להשתמש במכונה על מנת לספק גימור חלק ומבריק. המורה תלווה אותך מקרוב במהלך העבודה המעשית כדי לעזור לך לשלוט בטכניקה ותספק הדרכה והדגמה לפי הצורך.

בנוסף לגימור מקצועי, ניתן להשתמש במכונת השיוף גם להסרת בליטות בציפורניים, מה שהופך אותה לכלי חשוב עבור מניקוריסטית ג'ל.

זיהוי והתמודדות עם מחלות ציפורניים

למחלות ציפורניים יכולות להיות השפעה רבה על בריאות הציפורניים והמראה שלהן וחשוב שמניקוריסטית ג'ל תוכל לזהות אותן ולהתמודד איתן. הקורס מכסה מחלות ציפורניים נפוצות, הגורמים להן והצעדים שניתן לנקוט כדי למנוע ולטפל בהן. תלמדי כיצד לזהות תסמינים של מחלות ציפורניים וכיצד לספק טיפולים מתאימים כדי לעזור ללקוחות שלך לשמור על ציפורניים יפות ובריאות.

לדעת לזהות ולהתמודד עם מחלות ציפורניים הוא היבט חשוב בתהליך מניקור ג'ל, והקורס יקנה לך את הידע והמיומנויות הדרושים להענקת טיפולים בטוחים והיגייניים ללקוחותייך.

התאמת המבנה האנטומי למבנה הציפורן

המבנה האנטומי של הציפורן יכול להשפיע על המראה הכללי של הציפורניים וחשוב שמניקוריסטית ג'ל תוכל להתאים את המבנה האנטומי למבנה הציפורן. בקורס תלמדי כיצד להתאים את המבנה האנטומי למבנה הציפורן, לרבות כיצד להתאים את אורך וצורת הציפורניים כך שיתאימו בצורה הטובה ביותר לצרכי הלקוחה. תלמדי כיצד לעבוד עם צורות שונות של ציפורניים וכיצד לייצר גימור מותאם ומקצועי.

הענקת תעודת סיום קורס

בסיום הקורס יקבלו הסטודנטיות תעודת סיום קורס המהווה הסמכה רשמית מבית AcademIX. תעודה זו מכירה בהישגיה של התלמידה ומשמשת נכס יקר ערך לסטודנטיות המעוניינות להתחיל קריירה כמניקוריסטית ג'ל ממש בסיום הקורס אם כעצמאית או אם כשכירה.

סיכום

לסיכום, קורס ג'ל מניקור פרימיום מבית AcademIX הינו קורס מקיף ומעשי המקנה לסטודנטיות את הידע והכישורים הדרושים לפתיחת קריירה כמניקוריסטית ג'ל. הקורס מכסה את הטכניקות והטרנדים העדכניים ביותר בתחום מניקור ג'ל, טיפולי מניקור שונים אחרים, מכשירי חיטוי, מכונות שיוף וקישוטי ציפורניים. עם הדרכה מקצועית של מדריכות מנוסות ותעודה המוענקת בסיומו, הקורס מהווה מקפצה רצינית לכל אחת אשר רוצה להתמקצע ולהתחיל לסלול את דרכה בתחום המניקור ג'ל.

תוכן קורס

להרשמה

גלריה

שאלות נפוצות

בין אם אין לך שום ידע בקוסמטיקה אבל את רוצה להתחיל, בין אם את קוסמטיקאית מתחילה ובין אם את כבר זמן מה בתחום, הקורס הזה מתאים לכל אחת אשר רוצה לדעת את סודות המניקור ג'ל מא'-ת' ברמה המקצועית ביותר ולקחת את עצמה ואת העסק שלה צעד קדימה!

אורך הקורס הינו שלושה מפגשים שנפרשים על פני שלושה ימים.

בוודאי!
כמו שאנחנו דוגלים ב-AcademIX, אנחנו פותחים מערכות יחסים ארוכות טווח. לכן גם לאחר סיום הקורס, תהיה לנו קבוצה משותפת בה נתמוך ונענה על כל שאלה או בעיה שתהיה.

בטח! אנחנו ב-AcademIX מאמינים בפרקטיקה נטו. הקורס כולו בנוי ומבוסס על ידע וכלים פרקטיים על מנת שבסיום הקורס כל תלמידה תהיה מוכנה ב-100% על מנת להתחיל לעבוד ולקבל לקוחות לעסק.

שאלה מצוינת – בוודאי!
כל החומר שמועבר בקורס מניקור ג'ל פרימיום מבוסס על ניסיון קודם של אור מנהלת האקדמיה ושאר הצוות. אין פה ניחושים, כל שיטה שתלמדו – נכתבה בדם! 

מוזמנת להירשם לניוזלטר שלנו!

אין מה לחשוש - אנחנו שולחים רק דברים מעניינים 🙂 קורסים חדשים שיוצאים, מבצעים שווים, כתבות מעניינות באתר ועוד.

לא בטוחה איזה קורס מתאים לך ?

מוזמנת ליצור איתנו קשר ונעשה שיחת ייעוץ חינמית לחלוטין בה נעזור לך ונגיע ביחד להבנה איזה קורס הוא האידיאלי עבורך.

שירות 24/7

מיותר לציין, אבל כל התלמידות שלנו זוכות לשירות בואטסאפ 24/7 על כל שאלה או בעיה שעולה במהלך ההכשרה וגם לאחריה.

בית הספר שלנו

בית הספר שלנו מכיל כיתת לימוד אחת, באווירה אינטימית ויחס אישי ונמצא בגבעתיים.