BeautIX

לשיחת ייעוץ חינמית!
072-3951029

קורס בניית ציפורניים

קורס בניית ציפורניים

5/5
סוגי בניית ציפורניים

קורס בניית ציפורניים מיועד לקוסמטיקאיות מתחילות המעוניינות ללמוד ולקדם את כישוריהן בטיפוח, בניה ועיצוב הציפורניים. קורס זה בן שלושה ימים, מכיל סילבוס מקיף המכסה את כל ההיבטים של בניית ציפורניים, מאנטומיה ועד עבודה מעשית. הקורס מועבר על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומטרתו להקנות לסטודנטיות שלנו ב-AcademIX ניסיון פרקטי ומעשי והיכרות מעמיקה עם התחום.

היכרות עם תחום הציפורניים:

הנושא הראשון של קורס בניית ציפורניים הוא מבוא לתחום הציפורניים. זה כולל סקירה כללית של ההיסטוריה של טיפוח הציפורניים, האבולוציה של עיצובי הציפורניים והמגמות הנוכחיות בתעשייה. התלמידות ילמדו על סוגי הציפורניים השונים, המבנה שלהן וההשפעה שיש לגורמים שונים על בריאות הציפורניים.

האנטומיה של הציפורן:

בחלק זה ילמדו התלמידות על האנטומיה של הציפורן, כולל השכבות השונות של לוחית הציפורן והעור שמסביב. כמו כן, הן ילמדו על החלקים השונים של הציפורן, כמו המטריצה, מיטת הציפורן, וכיצד הם תורמים לצמיחה ולבריאות הציפורניים.

כלים וחומרים שונים:

התלמידות ילמדו על הכלים והחומרים השונים המשמשים בבניית ציפורניים. כמו כן ילמדו על הסוגים השונים של הלקים, הג'לים והאקרילים והשימוש המתאים להם בעיצובי ציפורניים שונים.

מכשירי חיטוי:

בחלק זה של קורס בניית ציפורניים ילמדו התלמידות על חשיבות החיטוי בטיפוח הציפורניים ועל מכשירי החיטוי השונים הקיימים. הן ילמדו כיצד לנקות ולחטא כראוי את הכלים שלהם וכיצד לשמור על סביבת עבודה בטוחה והיגיינית.

שיוף ציפורניים:

בחלק זה של הקורס, התלמידות ילמדו כיצד לשייף ולסיים כראוי את הציפורניים של לקוחותיהן כדי להבטיח גימור מבריק לאורך זמן. כמו כן, הן ילמדו על סוגים שונים של שכבות עליונות, שכבות בסיס וטיפולי ציפורניים אחרים וכיצד להשתמש בהם כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

עבודה מעשית מלאה על מודליסטית:

בין חלקיו השונים של הקורס, יזכו תלמידות AcademIX לבצע עבודה מעשית מקיפה על מודליסטית שאותה יוכלו לבחור גם בעצמן. הן יעשו עליה עבודת גמר שתכלול את כל החומר הנלמד בקורס עפ"י דרישות המכללה ויקבלו משוב והכוונה מהמדריכים.

שלבי העבודה במניקור ג'ל:

התלמידות ילמדו על שלבי העבודה השונים במניקור ג'ל, לרבות הכנת הציפורניים, מריחת הג'ל, ריפוי הג'ל וגימור הציפורניים. כמו כן ילמדו על סוגי הג'לים השונים והשימוש המתאים להם בעיצובי ציפורניים שונים.

זיהוי והתמודדות עם מחלות ציפורניים:

בחלק זה בקורס בניית ציפורניים ילמדו התלמידות על מחלות ציפורניים נפוצות, לרבות זיהומים פטרייתיים וציפורניים שבירות. כמו כן ילמדו כיצד לזהות ולטפל במצבים אלו, וכן כיצד לשמור על בריאות והיגיינה של הציפורניים.

כיצד להתאים מבנה אנטומי למבנה הציפורן:

בחלק זה ילמדו התלמידות כיצד להתאים את המבנה האנטומי של הציפורניים לעיצוב הציפורן הרצוי. הן ילמדו על צורות שונות של ציפורניים וכיצד להשיג צורות אלו באמצעות טכניקות וכלים שונים.

הענקת תעודת סיום קורס:

עם סיום הקורס יקבלו הסטודנטיות תעודת סיום קורס רשמית מבית AcademIX שתעניק להן הסמכה כטכנאית ציפורניים מומחית שעברה הכשרה מלאה בתחום בניית הציפורניים.

יתרונות בקורס בניית ציפורניים:

  1. תכנית לימודים מקיפה המכסה את כל ההיבטים של טיפול בציפורניים.
  2. ניסיון מעשי להבנה טובה יותר של העבודה והטכניקות.
  3. הזדמנות ללמוד על האנטומיה של הציפורן והמבנה שלה.
  4. חשיפה לכלים וחומרים שונים שתשתמשו בהם בשטח יום יום!
  5. היכרות והתנסות עם מכשירי סטריליזציה (חיטוי) לשמירה על היגיינה ובטיחות.
  6. פיתוח מיומנויות בטכניקות שיוף ציפורניים לגימור מקצועי ונקי.
  7. הדרכה מקצועית לזיהוי והתמודדות עם מחלות ציפורניים.
  8. למידת התאמה של המבנה האנטומי למבנה הציפורן.
  9. הכרת שלבי העבודה במניקור ג'ל.
  10. הענקת תעודת סיום קורס רשמית מבית AcademIX.

סיכום:

קורס בניית ציפורניים הוא הזדמנות מצוינת לקוסמטיקאיות מתחילות לקדם את כישוריהן בטיפוח ועיצוב ציפורניים. הסילבוס המקיף מכסה את כל ההיבטים של בניית ציפורניים, מאנטומיה ועד עבודה מעשית, והוא מועבר על ידי אנשי מקצוע מנוסים. הקורס מקנה לסטודנטיות ניסיון מעשי.
לסיכום, קורס בניית ציפורניים מהווה הזדמנות לימודית חיונית לקוסמטיקאיות מתחילות המעוניינות להעצים את כישוריהן בתחום הציפורניים. הקורס בן היומיים מכסה הכל: מהאנטומיה של הציפורן, כלים וחומרים, מכשירי חיטוי והיגיינה, טכניקות שיוף ציפורניים ועוד הרבה. בעבודה מעשית ושיעורים מעמיקים, הסטודנטיות ייצאו מהקורס מצוידות בידע ובביטחון לבנות ולעצב ציפורניים מדהימות ולהעניק טיפול איכותי ללקוחותיהן. בין אם את רק מתחילה בתעשייה או מחפשת להרחיב את מערך המיומנויות שלך, קורס זה זו הדרך המושלמת לקחת את קריירת היופי שלך לשלב הבא.
אז למה לחכות? הירשמי עוד היום ותתחילי לבנות את עתידך בתחום בניית הציפורניים!

תוכן קורס

להרשמה

גלריה

שאלות נפוצות

בין אם אין לך שום ידע בקוסמטיקה אבל את רוצה להתחיל, בין אם את קוסמטיקאית מתחילה ובין אם את כבר זמן מה בתחום, הקורס הזה מתאים לכל אחת אשר רוצה לדעת את סודות בניית הציפורניים מא'-ת' ברמה המקצועית ביותר ולקחת את עצמה ואת העסק שלה צעד קדימה!

אורך הקורס הינו שלושה מפגשים שנפרשים על פני שלושה ימים.

בוודאי!
כמו שאנחנו דוגלים ב-AcademIX, אנחנו פותחים מערכות יחסים ארוכות טווח. לכן גם לאחר סיום הקורס, תהיה לנו קבוצה משותפת בה נתמוך ונענה על כל שאלה או בעיה שתהיה.

בטח! אנחנו ב-AcademIX מאמינים בפרקטיקה נטו. הקורס כולו בנוי ומבוסס על ידע וכלים פרקטיים על מנת שבסיום הקורס כל תלמידה תהיה מוכנה ב-100% על מנת להתחיל לעבוד ולקבל לקוחות לעסק.

שאלה מצוינת – בוודאי!
כל החומר שמועבר בקורס בניית ציפורניים מבוסס על ניסיון קודם של אור מנהלת האקדמיה ושאר הצוות. אין פה ניחושים, כל שיטה שתלמדו – נכתבה בדם! 

מוזמנת להירשם לניוזלטר שלנו!

אין מה לחשוש - אנחנו שולחים רק דברים מעניינים 🙂 קורסים חדשים שיוצאים, מבצעים שווים, כתבות מעניינות באתר ועוד.

לא בטוחה איזה קורס מתאים לך ?

מוזמנת ליצור איתנו קשר ונעשה שיחת ייעוץ חינמית לחלוטין בה נעזור לך ונגיע ביחד להבנה איזה קורס הוא האידיאלי עבורך.

שירות 24/7

מיותר לציין, אבל כל התלמידות שלנו זוכות לשירות בואטסאפ 24/7 על כל שאלה או בעיה שעולה במהלך ההכשרה וגם לאחריה.

בית הספר שלנו

בית הספר שלנו מכיל כיתת לימוד אחת, באווירה אינטימית ויחס אישי ונמצא בגבעתיים.